perjantaina, helmikuuta 23, 2007

Kiitos - tekin ootte tosi tärkeitä mulle!

Muistin kerrankin onnitella pikkusiskoani hänen syntymäpäivänsä johdosta. Asia, jonka olen yleensä unohtanut tasaisisesti joka vuosi. Kiitokseksi tästä hän totesi minulle tasan kymmenen vuotta nuorempana: "Siis ajattele kuinka vanha sä oot!" Kiitti. Ajattelen sitä varsin usein, joten ole huoleti: asia ei ole päässyt unohtumaan.

Veljeni soitti äsken ja kertoi löytäneensä blogini. Ihmetteli, kun hänestä ei ole siellä mitään mainintaa. No, mainitaan nyt sitten mm. seuraavat veikkaan liittyvät asiat, jotta hän pysyisi tyytyväisenä:
  • Broidini kolaroi alta parikymppisenä mutsin auton (ok: kolaroin minäkin sen kahdesti). Mutsi ja hänen autonsa luulivat tahattoman ilkivallan loppuneen kun pojat muuttivat pois kotoa ja hankkivat omat autot. Mutta ei: viime vuonna broidi peruutti omalla autollaan mutsin auton kylkeen...
  • Olin matkalla Tavastialle keikalle pari vuotta sitten. Broidini soitti kännykkääni ja kysyi mihin olen menossa. Kun hän kuuli vastauksen, niin hän tokaisi "Vittu, elätsä jotain nuoruuttas uudestaan?"
  • Sama kaveri on lopettanut puhelun kanssani seuraavaan lauseeseen sen jälkeen, kun olin kertonut olevani hieman kiireinen: "Joo, joo! Haista vittu! Oon tosi huolissani susta!" ja lyönyt luurin korvaan.
  • Serkkumme Petrin mielestä broidini olisi kannattanut ilmottautua Mr. Scandinavia kisaan...
Joko riittää, broidi?

Ja lopuksi: sinä joka vuosit tämän linkin broidilleni: nimesi on tiedossa, joten parasta vaan tunnustaa...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä en vuotanut linkkiä broidillesi mutta parille muulle tutulle kuitenkin. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Tunnustan. Kun et näytä olevan puheväleissä veljesi kanssa (ja hän ei taida kuulua tekstiviestimaailmaasikaan), niin ajattelin auttaa teitä kommunikoimaan vaikka sitten blogisi välityksellä. Ja sehän onnistui! :) Voi tätä sisarrakkautta, ihan liikutun!

Norppa kirjoitti...

Oisko kuvaa broidista?