keskiviikkona, tammikuuta 30, 2008

Teeveestä tuttuja

Ensin sieltä löytyy shampoo -mainoksesta rouva 35-v. Ja mä olin oikeesti joskus vakavissaan sen kanssa! Ja sitten professori Panu Poutvaara, joka kommentoi Prismassa (tv-ohjelma, ei automarket toim.huom.!) miten ulkonäkö vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen! Siis PANU F-A-K-I-N POUTVAARA! Kaveri joka kysyi Ahtisaarelta 94-presidentin vaalien alla miten tämä meinaa ratkaista eläkepommin. Samaan aikaan me muut mietimme miten lahjoisimme yliopiston liikutavastaavan, jotta emme tippuisi urheilumenestyksen perusteella sählyssä harrastelijasarjaan. Hitto: ei otettu sitä koskaan vakavasti, mutta siinä se on. Ite professori. Ja illan G-pisteessä onkin sitten Tahkon kiertäjiä...olen siis melkein sukua julkkiksille! Ei mutta mähän oon: Peetulle!

6 kommenttia:

Norppa kirjoitti...

hitsi mä mietin hetken, että oonko mä ollu shampoo mainoksessa!!

Anonyymi kirjoitti...

Mitä merkkiä se mainosti?

Anonyymi kirjoitti...

No mitäs samppuuta se Penelope Cruz mainostaa...? Merkki oli jätetty tarkoituksella pois julkisesta jakelusta (toim.huom.)

Anonyymi kirjoitti...

Siis olit Penelopen kanssa oikeesti vakavissasi?

Norppa kirjoitti...

Prepe on tosissaan käyttänyt exänsä Penelope shamppoota?

Prepe kirjoitti...

Ihan kotimaista erittäin hienoa shampoota. Sitä samaa jota Kekkonenkin käytti, ja kas: tuli niiiin kiiltävän puhdasta että!