perjantaina, elokuuta 08, 2008

Pojasta polvi paranee...?

Kun ostaa huoltoasemalta autopesun ja hukkaa kymmenen metrin matkan aikana kassalta saadun koodinumeron sitä kysyy itseltään keneenköhän on tullut? Kun ostaa golfpoletteja ja heittää ne varmuuden vuoksi roskiin sen sijaan että käyttäisi ne alkuperäiseen tarkoitukseen sitä kysyy itseltään keneenköhän on tullut? Kun kävelee edestakaisin ensimmäisen ja neljännen kerroksen välillä etsien housujensa taskussa olevaa autonavainta, niin sitä kysyy itseltään keneenköhän on tullut?

Kun oma isä kävelee elokuun pimenevässä illassa mökin hämärässä valaistuksessa ruuvimeisseliä etsien, ja vastaa kysymykseen miksi hänellä on aurinkolasit päällä sanomalla "No mää ihmettelinkin miksi en nähnyt mitään..." niin kyllä sitä vain jotenkin tietää keneen on tullut...

2 kommenttia:

Norppa kirjoitti...

Viikonlopun aikana äiti taisi kolme kertaa kävellä ympäri eri paikkoja tyyliin "voi hyvänen aika, mihin mä ne avaimet nyt jo muka pistin"...

Hanna Kopra kirjoitti...

Hei mä olen ollut toistuvasti taas kylppärissä miettimässä miksi mä siellä olen, vain todetakseni että olen hakemassa kahvia…